Formare

TemaDiscriminare și incluziune
FormatorFieraru Elena
Grupa/Data :A/ 10 ianuarie  2018

TemaDemocrație și educație pentru cetățenie activă
FormatorBadea Ana-Maria
Grupa/Data : B / 15 decembrie 2018 

TemaPredarea centrată pe elev
FormatorTăbăcaru Mihaela
Grupa/Data : A: 15 decembrie 2018 

TemaDrepturile omului/ copilului, toleranță, antidiscriminare
FormatorCiucă Rodica Emilia
Grupa/Data :B/ 16 decembrie 2018

 

TemaProiectare curriculară
FormatorTăbăcaru Mihaela
Grupa/Data :A/ 16 decembrie 2018

TemaDrepturile omului/ copilului, toleranță, antidiscriminare
FormatorCiucă Rodica Emilia
Grupa/Data : A/21 decembrie 2018

TemaȘcoala Incluzivă
FormatorVrânceanu Dragoș
Grupa/Data : B / 21 decembrie 2018 

TemaȘcoala Incluzivă
FormatorVrânceanu Dragoș
Grupa/Data : A / 22 decembrie 2018 

TemaDiscriminare și incluziune
FormatorFieraru Elena
Grupa/Data :B/ 22 decembrie 2018 

Tema – Dezvoltarea abilităților personale utile într-un mediu multicultural la copii

Formator – Neacșu Lucreția Elena

Grupa/Data – Grupa A/ 22 decembrie 2018

 

 

TemaPredare într-un mediu multicultural
FormatorLivezeanu Petre
Grupa/Data : B / 10 ianuarie 2019

TemaDemocrație și educație pentru cetățenie activă
FormatorBadea Ana-Maria
Grupa/Data : A / 11 ianuarie 2019

TemaPredare într-un mediu multicultural
FormatorLivezeanu Petre
Grupa/Data : B / 19 ianuarie 2019

 

TemaPredarea centrată pe elev
FormatorTăbăcaru Mihaela
Grupa/Data : B/19 ianuarie 2019

TemaProiectare curriculară
FormatorTăbăcaru Mihaela
Grupa/Data :B/ 20 ianuarie 2018

Tema – Dezvoltarea abilităților personale utile într-un mediu multicultural la copii

Formator – Neacșu Lucreția Elena

Grupa/Data – Grupa A/ 20 ianuarie 2019

Material realizat cu sprijinul financiar al Mecanismului Financiar al SEE 2014 – 2021. Conținutul acestuia (text, fotografii, video) nu reflectă opinia oficială a Operatorului de Program, a Punctului Național de Contact sau a Oficiului Mecanismului Financiar. Informațiile și opiniile exprimate reprezintă responsabilitatea exclusivă a autorului/autorilor.